ONZE HUISREGELS

 

Arrangementen

De gehele tafel moet hetzelfde arrangement nemen. Bij aankomst betaalt u het entreetarief voor de tijdsduur van het door u gekozen arrangement (min. 2 uur), ongeacht hetgeen u eet of drinkt. Uw arrangement start na betaling aan de receptie.

Verlenging van het arrangement is enkel mogelijk voor de gehele tafel:

 

Per uur extra per volwassene: €4,00.

Per uur extra per kind van 5 t/m 11: €2,50

Wij adviseren om met het complete gezelschap aan het arrangement te beginnen.

 

Alcoholische dranken zijn apart te bestellen. Indien u sterke dranken en alcoholische dranken consumeert die niet inbegrepen zijn in uw

arrangement, worden deze op het einde van uw verblijf betaald.

Aan het einde van uw diner kunt u uitchecken met het ticket waarop het einduur vermeld staat.

 

Al onze prijzen zijn standaard inclusief non- alcoholische dranken

All in prijzen zijn inclusief tafelwijn en bier.

 

Kinderen 

Om het eerlijker te maken, hebben we de prijzen van de kinderen geoptimaliseerd.

Kinderen worden in leeftijdsgroepen gedeeld van 4-6; 7-9 en 10-11.

Voor de diner (ongeacht weekend of door de week) betalen kinderen van 4-6 10,50 euro; 7-9 14,00 euro en 10-11 18,00 euro.

Voor de lunch betalen kinderen van 4-6 8,00 euro; 7-9 9,00 euro en 10-11 18,00 euro.

Kinderen onder de 4 jaar betalen altijd dranken surplus van 4 euro ongeacht het arrangement.

 

 

 

 

VEELGESTELDE VRAGEN

Hoe werkt het concept nu precies?

Bij aankomst betaalt u een entreetarief (2 of 3 uurs arrangement) voor de verblijfsduur. Hierna kunt u genieten van onze ALL IN dining & drinking formule. 

 

Zijn huisdieren toegelaten?

Huisdieren zijn niet toegelaten, hierop worden geen uitzonderingen gemaakt.

 

Doen jullie iets voor jarigen?

De jarige zullen wij met uw overleg een onvergetelijke avond bezorgen. 

 

Is er een speelkamer aanwezig.

In ons restaurant is er een speelkamer voor de kinderen. aanwezig, zodat de kleintjes na of tijdens het eten samen kunnen spelen onder uw toezicht.

 

Hebben jullie een vestiaire?

Er is een vestiaire aanwezig aan de receptie.

 

Ik heb een maagverkleining ondergaan. Kan ik het kindertarief krijgen?

Nee, dit is niet mogelijk.

 

Is er parkeermogelijkheid bij jullie?

Ons restaurant beschikt over een ruime (gratis) parking voor de deur. en achter het restaurant. 

 

Hebben jullie een aparte ruimte voor privé feestjes?

Mits vooraf besproken. Hiervoor neemt u best rechtstreeks contact met ons op.

 

Kunnen we bij aankomst allemaal apart betalen?

Zowel voor de groep, als voor ons is het makkelijker om het volledige bedrag in één keer te betalen, dit om lange wachttijden te vermijden. Indien dit niet mogelijk is, kunt u uiteraard allemaal apart betalen maar dit dient u dan even te melden. Indien de groepsgrootte >20 personen, kan de rekening ook achteraf (wel de avond zelf) geregeld worden.

 

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Bij ons kunt u contant betalen of met de kaart (mastercard, visa en bancontact) – geen american express.

 

Is het middagarrangement hetzelfde als het avondarrangement?

Het middagarrangement van di-zat komt op €18,50 per persoon (uitgezonderd feestdagen) en is beperkter dan het avondarrangement. Wel heeft u `s middags nog ruime keuze uit dagverse soepen, koude schotels, sushi, dimsum, gewokte schotels, warme schotels, huisgemaakte pizza en desserts. De dranken die inbegrepen zijn blijven hetzelfde.

 

Zijn jullie vestigingen rolstoeltoegankelijk?

Ons restaurant is  volledig rolstoel toegankelijk. Ook het sanitair is hierop aangepast.

 

Ik kan jullie niet bereiken. Wat nu?

Wij zijn enkel telefonisch bereikbaar tijdens onze openingsuren. Voor reservaties kunt u ons bellen, of via onze site reserveren om onmiddellijk bevestiging te krijgen.

Verder kunt u ons een berichtje sturen via Facebook of ons contactformulier.

 

Mijn arrangement zit erop. Kan ik nog blijven zitten?

U kunt uw arrangement verlengen aan slechts €4,00 per uur per volwassene (€2,50 per kind). Wij kunnen er namelijk niet op letten wie wel/niet eet of drinkt. U betaalt bij ons voor de verblijfsduur. De prijzen zijn niet enkel berekend op het eten, maar hierin zitten ook andere kosten (bv. personeel) in inbegrepen.

 

Gluten en allergenen

Informatie rond gluten en allergenen? vraag het bij een van ons medewerkers.

 

Ik heb opmerkingen en/of vragen, bij wie kan ik terecht?

Indien u nog opmerkingen heeft, horen wij het graag! Wij streven ernaar om onze service constant te verbeteren. U kunt een mail sturen naar info@dailyworldkitchen.be voor uw op of aanmerkingen.